tisdag 22 september 2009

resumé

Okej, jag är riktigt dålig på att blogga! För att orka med att skriva överhuvudtaget idag så hoppar jag över helgen, den hade liksom detdär lilla extra, det får räcka så sålänge.. annars så slutade jag jobba för en timme sen, kvällen avslutades med en bollmatch utan dess like, säger bara två mål(dörrar) och två lag(jag mot de två minsta).. stenhård konkurrens, verkligen! "Jag är sten-jätte-hård, jag är bäst på att göra mål" sa 3 åringen. Självförtroende finns det gott om kan jag säga..

Gårdagens födelsedag var jättetrevlig, först fika med 4 fina finskor i Näsbypark. Sedan jobb dåå, nice nice. Sen kom mamman hem, och jag fick present, och det var inget mindre än presentkort på Sturebadet! Hur skönt blir inte det, någon som är sugen på att hänga med? säg till, men inom de två närmsta åren tack för sen går det ut.

Helgen kommer spenderas i hemmastan Linköping är det tänkt, blir roligt och ska nog bjuda hem folk på en liten tillställning om jag orkar pga sjukdom..mys, anmäl intresse via telefon!

roligare än så blir jag inte idag, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar