tisdag 29 september 2009

hej och hå

Eftersom jag inte skriver något så tänker jag tipsa om en sjukt bra blogg. Nämligen denna. Njut!

Annars kan jag berätta att jag har varit duktig, träningen har tagits ner från hyllan. Startade med ett gympapass på friskis & svettis igår och så ett 55 min joggingpass som jag precis kom tillbaka från. Alltså drogberoende igen, för löpning/jogging och allt vad det kan kallas är som en drog, har man börjat kan man inte sluta. 
Imorgon blir det att gå upp svintidigt, klockan 7 alltså, och springa lite och sen lunchpass på friskis igen.. rooligt, nu är vi igång! jag och mina andra jag alltså, pratar för det mesta i vi-form när jag pratar om mig själv.. inte lätt att vara normal.

Idag har jag annars varit en hel del timmar på stan med Nicole, en tjej från Motala som också jobbar här upp.. jättetrevligt var det, vi åt och vi shoppade.. fick av någon anledning ett infall i helgen att jag ska läsa dedär twilight böckerna, sagt och gjort, köpte första boken idag.. har haft en känsla att jag är lite gammal för att läsa dem men kanske inte. Nu blir det duschen, puss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar